Onze complete bedrijvendatabase bevat meer dan 150 mogelijke datavelden met heel veel gegevens. Door middel van geavanceerde technieken kunnen we met deze gegevens identificeren wie er op jouw website komen. Zo weet je bijvoorbeeld precies welk bedrijf interesse heeft getoond voor de klantcase op jouw website of welke pagina’s worden bezocht door bijvoorbeeld een winkelmanager. Maar hier houdt het niet op! Ook kunnen wij bedrijven koppelen aan geslaagde conversies op jouw website. Op deze manier kan jij als ondernemer de content op jouw website nog relevanter maken voor de doelgroep.
Wist je al dat gepersonaliseerde call-to-actions leiden tot een stijging in respons van 42%?
Wij wel! Mede daarom kijken onze data experts nog verder naar de data die de datalaag heeft geaggregeerd. Op basis van deze data maken wij een gedegen rapport en doen we een concrete aanbeveling over wat jij allemaal zou kunnen doen met je website.
Aan de slag
Nu je weet wat de mogelijkheden zijn, wil je er vast mee van start. Dit kun je zelf doen, maar als je dat liever hebt implementeren wij onze aanbevelingen binnen je organisatie. Dat doen wij van techniek tot tekst, zodat je er zelf geen omkijken naar hebt. De eerstvolgende keer dat die ene specifieke klant weer op jouw website kijkt, weet hij meteen dat jouw product de perfecte oplossing voor hem is. Hij ziet enkel afbeeldingen gericht op zijn branche, heeft direct de specifieke voordelen voor hem of haar op een rij en de accountmanager die hij ziet? Dat is de accountmanager die zit in de branche waar hij of zij onderdeel van is.